حریق خودرو پژو ۲۰۶ و تلاش آتش نشانان برای پیشگیری از انفجار +تصاویر(۱۴ خرداد ۱۴۰۳) تهران از فردا (۱۵ خرداد) بارانی می‌شود اعضای باند حرفه‌ای که کارشان «مختومه کردن پرونده‌ها» بود راهی زندان شدند| همدستی سه کارمند دادگستری با تبهکاران! غم‌های بزرگ چه بلایی بر سر تیروئید ما می‌آورند؟ جاده چالوس به کرج مسدود شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) پیش بینی وزش باد به عنوان پدیده غالب در خراسان رضوی (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) بایدها و نبایدهای طب سنتی درباره نوشیدن آب در روزهای گرم سال+ اینفوگرافی نکات مهمی که باید درباره واکسن «پنوموکوک» بدانید کشف بیش از ١۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اعمال می‌شود؟ آب پاکی روی دست بازنشستگان تامین اجتماعی | چرا همسان سازی حقوق برای تمام بازنشستگان اجرا نمی‌شود؟ «وام ازدواج» فرزندان بازنشستگان کشوری واریز شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) خاطرات شنیدنی پزشک امام(ره) از توجه ایشان به توصیه پزشکان بازداشت دو سارق موتورسیکلت در تهران| آنها پدر و پسر بودند دستگیری سارق سابقه‌دار حین سرقت از اداره ثبت‌احوال پنج راه حل برای تشخیص ایمیل‌های جعلی آیا می‌دانید تفاوت حکم تخلیه و دستور تخلیه فوری چیست؟ اظهار نظر یک پزشک درباره واکسن HPV کار را به دفتر رهبری کشاند پلیس جوان به علت تیراندازی به شرور مست محاکمه شد| بیکاری، حکم زندان و پرداخت دیه تاوان انجام وظیفه! اعضای بدن جوان بیست‌‌ودوساله نیشابوری اهدا شد
سرخط خبرها

وزارت کشور: فیلم راهزنی از مسافران اتوبوس مسیر اهواز مربوط به گذشته است

  • کد خبر: ۱۱۷۳۲۶
  • ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱
وزارت کشور: فیلم راهزنی از مسافران اتوبوس مسیر اهواز مربوط به گذشته است
رئیس مرکز فوریت‌های امنیتی، اطلاعات و اخبار وزارت کشور گفت: فیلم منتشر شده در فضای مجازی از یک راهزنی مسلحانه از مسافران اتوبوس مسیر اهواز، مربوط به گذشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، صیدال فعال اظهار کرد: در ساعات نخستین بامداد امروز ۲۵ تیرماه ۱۴۰۱ کلیپی با ادعای راهزنی جدید از اتوبوس مسیر مسجد سلیمان به اهواز یا مسیرهای دیگری در فضای مجازی و برخی سایت‌های خبری منتشر شد که در بررسی‌ها مشخص شد این کلیپ در ارتباط با راهزنی مسلحانه، مربوط به ماه گذشته و متعلق به محل دیگری بوده است.

وی افزود: اصل  موضوع سرقت مسلحانه مربوط به خرداد ۱۴۰۱، از اتوبوس مسافربری بوده که خوشبختانه با تلاش ماموران فراجا، اعضای باند اصلی با هویت‌های معلوم، شناسایی و دستگیر و پس از اعتراف به جرمشان، سلاح ها و ابزار مورد استفاده کشف و ضبط شد. 

این مقام وزارت کشور بیان داشت: چنین اخبار کذبی توسط ناآگاهان و بعضا در  راستای تشویش اذهان عمومی و خدشه دار ساختن امنیت روانی جامعه تولید یا بازنشر می شود.

فعال یادآور شد: البته شهروندان فهیم ایران اسلامی، با درک  بالای خود قدرت تشخیص و تحلیل پدیده ها را دارند و همواره  دوشادوش خدمتگزاران و مدافعان خدوم نیروی انتظامی، در راسای اعتلا و ارتقای امنیت کشور در صحنه هستند.

رئیس مرکز فوریت‌های امنیتی، اطلاعات و اخبار وزارت کشور در پایان تاکید کرد:  نیروهای انتظامی و امنیتی کشور حافظ امنیت شهروندان و در تلاش برای حفظ نظم و آرامش در جامعه هستند و با هرگونه ناامنی و سلب آرامش شهروندان به شدت برخورد می‌کنند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->